Zásady a doporučení

• Akutní případy (pooperační, posttraumatické stavy) přijímáme k terapii přednostně!
  • V případě, že jdete na plánovanou operaci, nebo máte sádrovou fixací znehybněnou část těla a budete potřebovat rehabilitaci: domluvte si termín na budoucí individuální terapii dopředu! Tyto stavy vyžadují neodkladné zahájení odborné rehabilitace ihned po operaci/sejmutí sádry. I když naše pracoviště přednostně přijímá akutní stavy, v případě momentálního velkého zájmu pacientů nezaručujeme volné termíny našich terapeutek.
  • U velkého procenta bolestivých stavů je jejich příčina v neideálním nastavení pohybového aparátu. Z tohoto důvodu je z hlediska fyzioterapie účinným řešením pravidelné samostatné domácí cvičení na základě terapeutovy instruktáže. Toto tvrzení je pro spoustu zejména chronických klientů velice nepopulární, ale je prokázáno a stále nanovo prokazováno, že vhodné, správně prováděné cvičení má na bolestivé stavy zásadní efekt. Protože pokud člověk nebude něco dělat pro svoje tělo, tak nemůže čekat, že jeho tělo něco udělá pro něj. Pokud se tedy chcete efektivně zbavit obtíží spojených s pohybovým systémem, věřte radám našich terapeutek a poctivě dodržujte jimi navržený terapeutický plán, často se příznivý efekt dostaví až po delší době pravidelného cvičení!
  • Na terapii prosím z hygienických důvodů docházejte osprchovaní, terapie často probíhá ve spodním prádle. Proto také k nám, prosíme, nechoďte "na ostro". J
  • Terapii lze po uvážení terapeuta a dle přání klienta prodloužit, takto prodloužená terapie probíhá za přímou platbu, viz ceníky
  • Dodržujte prosím naše vnitřní zásady a v případě onemocnění se z terapie omluvte. Můžete nakazit nejen ostatní klienty, ale i terapeuty!
  • Na časovém rozvrhu terapie se klient s terapeutem individuálně domlouvá dle možností a přání klienta. Proto akceptujeme omluvu z terapie alespoň 5 dní předem, neomluvená terapie se nebude nahrazovat!

V případě jakýchkoliv nejasností nás prosím kontaktujte buď telefonicky, e-mailem nebo na našich facebookových stránkách. Vaše dotazy rádi zodpovíme, ceníme si totiž Vašeho zájmu. text...